Auto juures sai ka palju tööd tehtud. Esitiivad ja kogu ninaosa sain maha. Tiivakaari katvate kroomliistude kättesaamiseks pidin tõmbneedid välja puurima. Puurist sain muidugi jagu. See murdus keskelt pooleks. Paraku polnud mul asenduspuuri võtta, siis viimased needid puurisin välja järele jäänud köndiga. Esitiibade olukord oli rahuldav. Roostet teriti ei olnud. Küll oli aga lahti koorunud värvi ja vana pahtlit. Ma ei saa aru sellest, et kui pole roostetust ega keevitust, ega auku, miks siis on vaja sinna pahtlit panna??? See eelmine omanik oli vist kõik detailid IGAKS JUHUKS üle pahteldanud.

Tiibade küljest saamine oli "tore" tegevus. Tegelikult ma tahaks sellele insenerile otsa vaadata, kes selle auto esitiibade kinnitamise välja mõtles. Kui mul poleks olnud plaanis kogu esiotsa lahti võtta, vaid näiteks üks tiib eemalda, oleks ma igaljuhul pidanud esiosa molekulideks lammutama. Siis kui juba hakkas tunduma, et nüüd on see tiib käes, selgus ikkagi, et kuskil on ikka veel paar kruvi kinni. Tiivad ja kroomitud stange olid esiosa juures ainukesed metallist objektid. Grill ja seda ümbritsev oli kõik plastikust. Metallist osadele ma ikka oskan eeltööd teha aga mis ma selle platikosaga teen??? Lahtist ja kooruvat värvi on seal piisavalt, aga kas sinna on ikka soovitav liivapaberiga ligi minna. Kui keegi teab siis andke nõu.

No comments:
Post a Comment